Jeg har vært i samme situasjon som deg noen ganger, hvor jeg ved et uhell har slettet filer og deretter innset at de var viktige rett etter å ha tømt papirkurven. Så frustrerende! Men ikke bekymre deg, det er håp! Jeg har prøvd flere datarekonstruksjonsverktøy gjennom årene, og jeg kan trygt anbefale Disk Drill for Windows.
Denne programvaren har et intuitivt grensesnitt og er superenkel å bruke, selv om du ikke er spesielt teknologikyndig. Den skanner disken din raskt og støtter et bredt spekter av filformater. Det jeg fant virkelig nyttig er at du kan forhåndsvise filer før du gjenoppretter dem, slik at du ikke kaster bort tid på å gjenopprette søppel.
En annen fordel er dens dype skannefunksjon som graver i de mørkeste kroker av disken din for å finne spor av slettede filer. Den har reddet meg ved flere anledninger. Jeg vet at det finnes mange andre verktøy der ute som Recuva og EaseUS, men min personlige erfaring med Disk Drill har vært den mest pålitelige. Gi det absolutt en sjanse!
For en mer detaljert erfaring, sjekk ut denne Disk Drill Anmeldelsen på Reddit. Det er en ganske omfattende anmeldelse som dekker alle områdene.
Lykke til med gjenopprettingsoppdraget ditt!