Hvad er den bedste datagendannelsessoftware til Windows?

Jeg har været i samme situation som dig et par gange, hvor jeg ved et uheld slettede filer og derefter indså, at de var vigtige lige efter at have tømt papirkurven. :roll_eyes: Så frustrerende! Men vær ikke bekymret, der er håb! Jeg har prøvet flere datagendannelsesværktøjer gennem årene, og jeg kan med stor sikkerhed anbefale Disk Drill til Windows.

Denne software har en intuitiv grænseflade og er supernem at bruge, selv hvis du ikke er specielt teknisk kyndig. Den scanner din drev hurtigt og understøtter en bred vifte af filformater. Hvad jeg fandt virkelig hjælpsomt er, at du kan forhåndsvise filer, før du gendanner dem, så du ikke spilder tid på at gendanne skrammel.

En anden fordel er dens dybe scanning, der graver i de mørkeste hjørner af dit drev for at finde spor af slettede filer. Den har reddet mig ved flere lejligheder. Jeg ved, at der er masser af andre værktøjer derude som Recuva og EaseUS, men min personlige oplevelse med Disk Drill har været den mest pålidelige. Giv det bestemt et forsøg!

For en mere detaljeret erfaring, tjek denne Disk Drill Anmeldelse på Reddit. Det er en ret omfattende anmeldelse, der dækker alle aspekter.

Held og lykke med din gendannelsesmission!
1 Like