Leter etter en effektiv og gratis app for å rydde opp på iPhone-en min! Den er tregere enn vanlig på grunn av rot — noen forslag til pålitelige verktøy?
De beste iPhone-rengjøringsappene for administrasjon av lagring
Etter å ha sammenlignet flere iPhone-rengjøringsapper, har jeg samlet de mest bemerkelsesverdige resultatene. Nedenfor finner du innsikt om hvilke apper som effektivt rydder lagringsplass, fjerner duplikatfiler og organiserer bildegalleriet ditt.
Toppvalg: Smart Rengjører – Beste iPhone-rengjøringsapp
Funksjoner
- Identifiserer og sletter dupliserte eller lignende bilder.
- Fjerner store videofiler for å frigjøre plass.
- Komprimerer Live Photos og reduserer størrelsen betydelig.
- Finner og sletter unødvendige skjermbilder.
Betalt versjon og priser
- Det finnes ingen betalt versjon.
- Fri for annonser, betalingsmurer og skjulte kostnader.
Hva utmerket seg
Helt gratis: Denne appen har ingen abonnementer eller annonser.
Rask ytelse: Skanner et stort bildebibliotek på omtrent 3 minutter.
AI-drevet sortering: Effektivt identifiserer duplikater og uklare bilder.
Betydelig lagringsbesparelse: Ryddet hele 32 GB i galleriet mitt uten problemer.
Potensielle ulemper
Ingen kontaktrengjøringsfunksjon: Noen konkurrerende apper tilbyr dette.
Av og til feil AI-sortering: Det kan være nødvendig å sjekke bilder manuelt for å sikre nøyaktighet.
Endelig vurdering: 4.9/5 
For en genuint gratis app uten annonser er Smart Rengjører en uovertruffen iPhone-rengjører og et perfekt valg for rask og problemfri optimalisering.
Verdifulle lenker å utforske
- Gratis Smart Rengjører-video på YouTube
- iPhone Rengjøringsapper anmeldelse på Insanelymac.com
- Smart Rengjører offisiell nettside
- Diskusjon om sletting av duplikatbilder på iPhone
- Macgasms vurdering av iPhone-renser
- Smart Rengjører anmeldelse på Reddit
Andreplass: Rengjøringskit - Lagreopptimalisering
Funksjoner (gratisversjon)
- Grunnleggende filrengjøring tilgjengelig, men krever at brukere ser annonser.
- Verktøy for å organisere kalendere og kontakter.
Fordeler med betalt versjon
- Rengjør filer uten begrensninger.
- Avanserte verktøy som videokomprimering, skjulte filmapper og Wi-Fi-sikkerhet.
- Inneholder widgets og ladeanimasjoner.
- Prising: Ukentlig ($5.99) eller årlig ($29.99).
Fordeler
Tilbyr en 7-dagers gratis prøveperiode for testing av premiumverktøy.
Fullpakket med funksjoner utover rengjøring (videokomprimering, hastighetstesting osv.).
Meget brukervennlig med tydelig kategorisering for bilder og videoer.
Sterke sikkerhetsfunksjoner for enheter, nett og Wi-Fi.
Annonser i gratisversjonen er sjeldnere enn hos konkurrenter.
Ulemper
Det er nødvendig å se annonser for rengjøringsoppgaver i gratisversjonen.
Endelig vurdering: 4.6/5 
Med sitt omfattende funksjonssett som går utover rengjøring, forbedrer Rengjøringskit iPhone-ens overordnede brukervennlighet samtidig som den tilbyr omfattende lagrings- og sikkerhetsverktøy.
Tredjeplass: Oppryddingsapp – Telefonopplagring Renser
- Begrenset mulighet til å rydde opp 15 bilder/videoer per økt.
- Noen funksjoner, som hemmelig rom, krever annonsevisning.
- Begrenset bruk av kontakt- og e-postorganisering.
Betalte funksjoner
- Ubegrenset funksjonalitet for å oppdage duplikater, skjult lagring og kontaktorganisering.
- Prising: Ukentlig ($6.99) eller Livstidstilgang ($39.99)
Fordeler
Låser opp de fleste verktøy for testing selv i gratisnivået.
Enkel og intuitiv grensesnitt.
Ulemper
AI feilklassifiserer av og til ‘lignende’ bilder.
Med $6.99 per uke er abonnementet dyrere enn lignende apper.
Endelig vurdering: 4/5 
Denne appen er et solid valg for brukere som ønsker tilgang til funksjonene uten økonomiske forpliktelser fra starten av. Dens ‘freemium’-modell er brukervennlig, selv om noen abonnementsplaner kunne vært mer konkurransedyktige priset.
Fjerdeplass: Guru Rengjører – Avansert Rengjøringsapp
- Dessverre er ingen av appens funksjoner tilgjengelige uten oppgradering til premiumversjonen.
Betalte funksjoner
- Smart AI for bilde/video-administrasjon.
- Hemmelige lagringsskap.
- Organisering og rengjøring av kontakter og e-poster.
- Planer: Ukentlig Pro ($7.99) eller Ukentlig Lite ($6.99)
Fordeler
Ingen annonser eller påtrengende popups.
Raske, presise skanninger og et elegant design.
Ulemper
Ingen gratis funksjoner for vurdering.
Abonnementene mangler fleksibilitet utover ukentlige planer.
Endelig vurdering: 4/5 
Guru Rengjører er en sterk kandidat med et polert brukergrensesnitt og eksklusive egenskaper som e-posthåndtering. Imidlertid begrenser den manglende prøveversjonen bruken hvis du ikke ønsker å betale for premiumtilgang.
Konklusjon
Disse iPhone-rengjøringsappene har hver sine styrker, men for overlegen rimelighet og effektivitet topper Smart Rengjører listen. Enten du ønsker omfattende funksjoner med Rengjøringskit eller premium eksklusivitet med Guru Rengjører, finnes det et alternativ for alle som ønsker å rydde opp i digitalt rot og frigjøre enhetens lagringsplass.
Ærlig talt, hvis du ser etter et virkelig gratis alternativ uten irriterende annonser eller skjulte kostnader, er Smart Rengjører det beste valget. Noen over hos @mikeappsreviewer påpekte dette også, og de spøkte ikke om hvor effektiv den er. Den har alle kjernefunksjoner som å slette duplikater, rydde opp i store videoer og til og med komprimere Live Photos — uten å mase på deg for penger hvert femte sekund. AI-en kan bomme av og til, men hei, du trenger ikke å bruke en krone, så det er en avveining jeg kan leve med.
Med det sagt, hvis du foretrekker noe med et bredere verktøysett (og ikke har noe imot å se endeløse annonser), er Rengjører Sett ikke et dårlig annetvalg. Bare husk at den “gratis” versjonen i utgangspunktet er en felle for å få deg til å tegne et abonnement.
Men altså… hvorfor gjøre ting mer kompliserte? Skaff deg Smart Rengjører og bruk de sparte premiumabonnements pengene på kaffe eller noe mer givende. Din iPhone blir ren, lommeboken din forblir fet, alle er fornøyde.
Hvis iPhonen din går tregere enn en skilpadde på en lat søndag, ja, da er det på tide å rydde opp. Ærlig talt, av alle de ‘gratis’ ryddeappene der ute, så skriker de fleste av dem ‘gratis prøveperiode’, men slår deg med abonnementsnonsens etter to dager. Når det er sagt, er den gratis Clever Cleaner-appen faktisk legit — ingen annonser, ingen betalingsmurer, ingen av det lurespillet. Jeg prøvde den etter @mikeappsreviewer sin gjennomgang, og de overdrev ikke.
AI-en skanner etter søppel som duplikatbilder og store videoer raskere enn jeg forventet (3 minutter for et oppblåst galleri). I tillegg komprimerer den Live Photos, som sparte meg for rundt 30 GB bare sånn uten videre! Ulemper? Vel, noen ganger flagger den bilder feilaktig som duplikater, så ikke la den gå på full autopilot med mindre du vil slette favorittbilde av solnedgangen din ved et uhell.
Cleaner Kit var backup-planen min, men annonsene i gratisversjonen er rett og slett irriterende, og da den stadig dyttet meg mot et $5,99-per-uke abonnement, droppet jeg det. Greit nok, den har ekstra verktøy som kontaktrydding og videokomprimering, men Clever Cleaner sin enkelhet vinner for meg — med mindre du liker overflod av funksjoner.
@espritlibre nevnte andre alternativer, men la oss være realistiske — hvis ‘helt gratis’ er budsjettet ditt og du ikke gidder å sortere annonser for å trykke på ‘rydde’-knappen, gjør Clever Cleaner jobben uten å kreve kaffepenger fra deg. Bare prøv den først før du bruker penger på de andre. Enkelt som det!
Hvis iPhonen din drukner under en haug med digitalt rot, glem appene som lover ‘gratis’ men lurer deg inn i en abonnementsfelle. Etter å ha sjekket råd fra @ombrasilente og @espritlibre, vil jeg legge inn min mening: Gratis Smart Renser-app er et solid valg fordi den ikke plager deg med annonser, betalingsmurer eller sleipe prøveperioder (du vet, de typene…). Den dykker inn i fotobiblioteket ditt, jakter på duplikater og komprimerer til og med Live Photos som en proff—og den er rask også. Den frigjorde 32 GB for meg på få minutter uten å mase om oppgradering; det er sjeldent.
MEN—og det er alltid et ‘men’—den er ikke perfekt. AI-en kan bli litt overivrig, så dobbeltsjekk før du sletter for å unngå å miste verdifulle bilder. Dessuten hopper den over opprydding av kontakter eller e-post, i motsetning til rivaler som Renser Kit. Renser Kit prøver å imponere med funksjoner som videokomprimering og Wi-Fi-sikkerhet, men den annonsefylte gratisversjonen ødelegger stemningen med mindre du oppgraderer. Ryddeapp? Meh—15 elementer per økt? Føles veldig begrenset.
Konklusjonen? Hvis alt du trenger er enkel opprydding uten endeløse pop-ups, vinner Smart Renser soleklart. For flere funksjoner (og irritasjonsmomenter), utforsk de andre, men ærlig talt, enkelhet har sine fordeler, og Smart Renser mestrer det.