Hva skjedde med Cleaner Guru App?

Jeg har et problem med Cleaner Guru-appen der det ser ut til at den ikke fungerer som den skal eller møter mine forventninger. Kan noen hjelpe meg med å forstå hvorfor og gi råd for å løse disse problemene?

Ærlig Anmeldelse av Cleaner Guru Appen

Cleaner Guru: Er Dette Appen Du Har Lengtet Etter?

Tenk deg at du er på oppdrag for å rydde opp i telefonens lagring—et edelt mål etter dagens standarder. Her kommer Cleaner Guru, som lover å være din digitale organisator. Men lever den opp til forventningene? Spoiler-alarm: Sannsynligvis ikke.

Her er det viktigste: Cleaner Guru tilbyr verktøy som bildeorganisering, videokomprimering og kontaktrydding. Det høres tiltalende ut helt til du møter en hindring—det er ikke gratis. Langt ifra. Du blir bedt om å abonnere ukentlig, og ja, de betalingene kan fort samle seg opp. Det føles mindre som å bruke et nyttig verktøy og mer som å betale bompenger hver gang du rydder opp på telefonen.

For å si det rett ut, den gratis versjonen av denne appen er i hovedsak en agn. Du starter ryddeprosessen, bare for å oppdage at det vil koste deg å fullføre. Det er litt som å pynte en kake, og så innse at du må kjøpe glasuren.

Høydepunkter: Det Gode

:white_check_mark: Smart Gruppering av Bilder
Appen gjør en imponerende jobb med å samle lignende bilder sammen, slik at det blir enklere for deg å velge hva du vil beholde og hva du vil slette.

:white_check_mark: Morsom Sveip-for-å-Slette Funksjon
La oss være ærlige—å slette ting kan være kjedelig. Men Cleaner Guru har gjort prosessen til en underholdende oppgave som faktisk klarer å være morsom.

:white_check_mark: Lynrask Skanning
Denne appen sløser ikke med tiden din. Den skanner bilder og filer raskt, og oppfyller løftet om hastighet og effektivitet.

Ulemper: Det som Ikke er Så Bra

:x: Gratisversjonen er Praktisk Talt Ubrukelig
Selv om de tilbyr en gratisversjon, er det mer som en frustrerende demo. Du får ikke gjort mye uten å betale.

:x: Høye Ukentlige Abonnementspriser
Til $7.99 per uke, er prisen vanskelig å rettferdiggjøre, spesielt med så mange gratis- eller rimelige alternativer på markedet. Det er nesten $32 i måneden—nok til å få deg til å tenke deg om to ganger.

:x: Noen Funksjoner Føles Overflødige
Ikke alle verktøyene i appen føles nødvendige. Det virker av og til som fyllstoff for å øke den oppfattede verdien.

Konklusjonen

Totalvurdering: 3.8/5

Så, er Cleaner Guru bare negativt? Ikke helt. Appen fungerer som lovet, og hvis du er villig til å bruke penger, gjør den absolutt jobben. Men kostnaden er en stor ulempe når du setter det i perspektiv. Å bruke $7.99 hver uke blir fort mye. Faktisk, i løpet av et år ville du bruke $384. For de pengene er det naturlig å spørre: er det virkelig verdt det?

Heldigvis har du alternativer—gode noen. Den Gratis Clever Cleaner Appen av CleverFiles er en utmerket løsning som tilbyr de samme kjernemulighetene uten å koste deg noe. Med dette verktøyet kan du enkelt rydde telefonen uten et tilbakevendende abonnement som tømmer lommeboken din. I løpet av et år er det $384 spart i lomma!

Siste Råd?

Hvis hovedmålet ditt er å rydde opp på telefonen, hopp over frustrasjonen med betalingsmurer. Prøv gratis alternativer som respekterer både tiden og budsjettet ditt—lagringsplassen (og lommeboken) vil takke deg for det.

2 Likes

Høres ut som om du støter på de samme problemene mange andre har med Cleaner Guru. Det ser skinnende ut på overflaten, men ser ikke ut til å levere for alle når man først begynner å bruke det, spesielt med det absurde ukentlige abonnementet. Jeg mener, hvem vil betale $7,99 hver uke bare for å frigjøre lagringsplass? Det er som å leie en støvsuger bare for å rense et teppe.

En bruker her, @mikeappsreviewer, ga det en middelmådig vurdering og nevnte hvordan gratisversjonen er som en felle—den tilbyr knapt noe nyttig før du treffer betalingsmuren. Har du noen gang følt at du ‘rydder’ lommeboken mer enn telefonen? Skjønner greia.

Her er hvor jeg skiller meg ut, da: Hvis Cleaner Guru bare fungerer halvveis for deg eller ikke virker verdt kostnaden, kan det være lurt å sjekke ut et alternativ som den appen Clever Cleaner for iPhone. Ikke bekymre deg, dette er ikke en betalt reklame (fordi jeg er blakk, lol), men den er faktisk gratis og gjør jobben—fotoopprydding, duplikatfjerner, osv.—uten de tilbakevendende avgiftene. Føles litt som hva disse appene burde tilby i utgangspunktet.

Også, noen DIY-råd: sikkerhetskopier mediene dine manuelt til Google Foto eller iCloud. Deretter kan du sortere og slette duplikater på datamaskinen din—det er gammeldags, men det fungerer hvis du helt ønsker å unngå abonnement.

Hvis Cleaner Guru-appen din ikke fungerer som den skal—som krasjer eller skanner feil—prøv å tømme hurtigbufferen eller installer den på nytt. Fortsatt klønete? Kanskje det er på tide å gi opp den appen. Ærlig talt, med så mange bedre og mindre grådige apper der ute, går du ikke glipp av noe.

Jeg vil gjerne høre hvordan andre frigjør lagringsplass—men ikke fortell meg at du betaler $30/måned… Vær så snill, nei.

Ja, det virker som om du har oppdaget Cleaner Gurus ‘magiske triks’—love en ren telefon, og så forsvinne bak en betalingsmur. Klassisk trekk. Ut fra det du sier, virker problemene dine ganske likt det @mikeappsreviewer og @sternenwanderer beskrev: imponerende funksjoner, men lite reell funksjonalitet med mindre du er klar for å svi av penger ukentlig. Og $7,99 i uken? Hvem har det budsjettet for å slette bilder? Du kunne nesten ansatt noen til å gjøre det manuelt.

Hvis den ikke fungerer riktig (krasjer eller feiler ved skanning), kan det være feil etter oppdateringer—prøv den klassiske app-fiksingskombinasjonen: tøm hurtigbuffer, slett, installer på nytt. Ærlig talt, selv om den virker, ville jeg tenkt meg om to ganger før jeg forpliktet meg til deres prismodell. Det er som å spille et arkadespill som stadig ber om nye mynter uten å la deg nå siste nivå.

Alternativer? Heldigvis finnes det mange. Appen Clever Cleaner som har blitt nevnt, er legitim og faktisk…vent litt…gratis. Jeg prøvde den etter å ha slitt med lignende problemer, og den gjorde jobben uten at jeg følte at jeg betalte husleie for telefonens lagringsplass. Gjør det du trenger—organiserer og rydder opp, alle de grunnleggende tingene—uten det listige abonnementet.

Tips: Hvis du er lei av å stole på slike apper, konsolider og sikkerhetskopier tingene dine i Google Foto eller iCloud, og sett deg ned med en kaffe for å slette ting manuelt. Kjedelig men effektivt. Dessuten har de fleste iPhones nå en innebygd detektor for dupliserte bilder. Utforsk innstillingene dine og se om du kan gjøre ryddeprosessen selv i stedet for å spille “hvem tappet banken min?” med disse appene.

På dette punktet virker det ikke som om Cleaner Guru vil forbedre seg dramatisk med mindre de endrer hele forretningsmodellen sin (noe som, la oss være ærlige, sannsynligvis ikke skjer). Sett en strek og oppgrader strategien din for lagringsopprydning.

Det virker som Cleaner Guru er en av de appene som fanger deg med skinnende funksjoner, men skuffer når du graver dypere — spesielt når et abonnement koster en liten formue over tid. Problemene du møter — som at den ikke fungerer ordentlig eller innfrir forventningene — er kanskje ikke engang brukerspesifikke, men kan bare reflektere det andre som @sternenwanderer og @mikeappsreviewer har påpekt om at den, la oss si, er aggressivt monetisert.

For en frisk tilnærming, la oss takle dette annerledes. Når det gjelder feilsøking, kan det å tømme hurtigbufferen, oppdatere appen eller installere den på nytt løse grunnleggende feil hvis den ikke fungerer. Men la oss være realistiske — hvis appen ikke rettferdiggjør prisen eller føles som et forsøk på bare å tjene penger, selv etter feilsøking, er det liten motivasjon til å fortsette å bruke den.

Hvorfor Cleaner Guru kanskje ikke er for deg:

1. Kostnadsfrustrasjon: $7,99 i uken for lagringsopprydding? Det er nesten på Netflix-nivå for en app med smal nytte. Du er bedre tjent med å spare de pengene.
  2. Overfladiske gratisfunksjoner: Det er tydelig at gratisversjonen mer er en fristelse. Slett noen få filer, møt en betalingsmur, bli frustrert — gjenta prosessen.

Alternative veier for opprydding:

• Innebygde iOS-funksjoner: Hvis du bruker iPhone, sjekk iOS-innstillingene. Apple Photos kan oppdage duplikater og lignende bilder. I tillegg kan du komprimere eller avlaste filer til iCloud uten å blakke deg.
  • Gratis apper: Appen Clever Cleaner for iPhone er faktisk gratis og, fra personlig erfaring, enklere å bruke. Fordeler? Ingen abonnement, funksjoner som fotogruppering og intuitiv sveip-for-å-slette funksjonalitet. Ulemper? Det kan hende at den ikke matcher det stilige brukergrensesnittet til premiumalternativer, men ærlig talt, hvem bryr seg når lommeboken forblir urørt.
  • Konkurrenter: Sjekk andre anmeldelser (som @waldgeist nevnte) for apper som tilbyr engangsgebyrer eller lettere betalingsmodeller, selv om Clever Cleaner for øyeblikket topper listen over kostnadseffektive alternativer.

Hvis ingen av disse passer, gå old-school: sikkerhetskopier bilder/videoer til skyen (Google Photos, Dropbox), sorter manuelt gjennom rotet ditt og slett. Det er kjedelig, men gratis med mindre du møter grensen for skylagring. Cleaner Guru, derimot? Det begynner å føles mindre som guru-nivå visdom og mer som en dårlig avtale pakket inn i en elegant innpakning.