Ved et uheld slettet nogle vigtige filer fra min Windows-pc og tømt papirkurven. Leder efter pålidelige data recovery software anbefalinger for at gendanne mine mistede filer. Har nogen brugt en god en de kan foreslå?
Jeg har været i samme situation som dig et par gange, hvor jeg ved et uheld slettede filer og derefter indså, at de var vigtige lige efter at have tømt papirkurven. Så frustrerende! Men vær ikke bekymret, der er håb! Jeg har prøvet flere datagendannelsesværktøjer gennem årene, og jeg kan med stor sikkerhed anbefale Disk Drill til Windows.
Denne software har en intuitiv grænseflade og er supernem at bruge, selv hvis du ikke er specielt teknisk kyndig. Den scanner din drev hurtigt og understøtter en bred vifte af filformater. Hvad jeg fandt virkelig hjælpsomt er, at du kan forhåndsvise filer, før du gendanner dem, så du ikke spilder tid på at gendanne skrammel.
En anden fordel er dens dybe scanning, der graver i de mørkeste hjørner af dit drev for at finde spor af slettede filer. Den har reddet mig ved flere lejligheder. Jeg ved, at der er masser af andre værktøjer derude som Recuva og EaseUS, men min personlige oplevelse med Disk Drill har været den mest pålidelige. Giv det bestemt et forsøg!
For en mere detaljeret erfaring, tjek denne Disk Drill Anmeldelse på Reddit. Det er en ret omfattende anmeldelse, der dækker alle aspekter.
Held og lykke med din gendannelsesmission!Techchizkid har nogle solide indsigter der. Jeg er helt enig i, at Disk Drill til Windows er et topvalg. Den er fyldt med funktioner og super brugervenlig. Men da du måske også leder efter alternativer, lad mig kaste et par anbefalinger din vej.
Jeg har personligt haft gode oplevelser med Stellar Data Recovery. Dette værktøj er ret kraftfuldt når det kommer til dybdegående scanninger og gendannelse af næsten enhver filtype, du kan tænke på. Det har endda muligheder for at gendanne fra nedbrudsramte drev, hvilket kan være en livredder. Selvom jeg finder dens interface lidt klodset sammenlignet med Disk Drill, er det stadig værd at nævne.
En anden at overveje er Recuva. Det er udviklet af de samme folk bag CCleaner, og det er ret ligetil at bruge. Den store fordel her er, at det tilbyder en gratis version med grundlæggende gendannelsesfunktioner, hvilket kan være nyttigt, hvis du prøver at spare lidt penge. Dog er dens scanningskapaciteter ikke så robuste som Disk Drill eller Stellar.
Som en sidebemærkning ville jeg undgå software, der lover for meget uden nogen reelle anmeldelser eller troværdighed. Nogle af disse kan endda være skadelige. Sørg altid for, at det du bruger er velanmeldt og opdateret.
Her er et håb om, at du får dine filer tilbage med et af disse værktøjer. Og hvis du hælder mod en omfattende anmeldelse af ‘Disk Drill til Windows’ og vil læse mere om dens funktioner, så tjek dette: Disk Drill til Windows. Det er bestemt værd at læse, før du træffer din endelige beslutning!
Hvis du leder efter at gendanne de mistede filer, har @techchizkid og @chasseurdetoiles givet nogle solide anbefalinger. Lad mig give mit besyv med, da jeg selv har lidt erfaring med disse værktøjer.
Disk Drill til Windows skiller sig virkelig ud med sin brugervenlige grænseflade og robuste funktioner. Det er super intuitivt og tilbyder en hurtig scanningstilstand sammen med en dybdegående scanning, hvilket gør det ret alsidigt. Muligheden for at få vist filer før gendannelse er en gave, der sparer dig for besværet med at gendanne unødvendige filer. Dog skal du være opmærksom på, at gratisversionen har sine begrænsninger, og du kan blive nødt til at betale for pro-versionen, hvis du har brug for mere avancerede funktioner.
Ulempen er, at Disk Drill’s grundighed nogle gange kan gøre scanningsprocessen lidt tidskrævende. Og mens dybdegående scanningen er fantastisk, kan den belaste din PC’s ressourcer.
Nu lad os tale om Stellar Data Recovery. Det har også et stærkt ry, især for at gendanne filer fra selv de mest beskadigede drev. Men jeg finder det lidt mindre brugervenligt sammenlignet med Disk Drill, hvilket kan være en smule irriterende, hvis du ikke er så teknisk kyndig. Men hvis du har brug for at gendanne en bredere vifte af filtyper og fra mere katastrofale situationer, er det bestemt en stærk kandidat.
Recuva er også værd at nævne for sin enkelhed og det faktum, at det tilbyder en gratis version. Det er en selvfølge, hvis du har et stramt budget, men vær opmærksom på, at dens scanningsmuligheder ikke er så omfattende som Disk Drill eller Stellar.
En ting at tilføje: sørg altid for at lave en backup af vigtige filer i fremtiden. Det er lidt besværligt, men sparer meget stress. Og som @chasseurdetoiles nævnte, vær på vagt over for software, der synes for godt til at være sandt uden troværdige anmeldelser.
Så, prøv Disk Drill først for dets brugervenlighed og effektive funktioner, men hold Stellar Data Recovery og Recuva i baghånden som pålidelige alternativer.