Hvad er det bedste værktøj til datagendannelse til Mac?

Ved et uheld slettet vigtige filer på min Mac. Behøver desperat at gendanne dem. Kan nogen anbefale den bedste data recovery software? Enhver personlig erfaring eller tips vil blive meget værdsat.

At ved et uheld slette vigtige filer på en Mac er en smerte, som mange af os har oplevet. Fra min personlige erfaring er der et enestående værktøj, du bestemt bør overveje: Disk Drill til Mac.

En gang mistede jeg en hel mappe med fotos, som jeg absolut ikke kunne tillade mig at miste. Efter at have prøvet en masse forskellige værktøjer, kom Disk Drill til Mac mig til undsætning. Det var nemt at bruge og gendannede næsten alle mine mistede filer. Det jeg værdsatte mest, var dens brugervenlige grænseflade. Jeg er ikke særlig teknologisk kyndig, så det var et stort plus.

Når det kommer til tips, så sørg for at stoppe med at bruge drevet med det samme, når du indser, at filer mangler. At skrive nye data kan overskrive de slettede filer, hvilket gør gendannelse umulig.

Hvis du leder efter en pålidelig Mac data gendannelsessoftware på Appstore, kan jeg stærkt anbefale at tage et kig på Disk Drill til Mac.

Det har været en livredder for mig, og forhåbentlig vil det også være det for dig.

Hej der, at slette filer ved en fejltagelse på en Mac kan være et total mareridt. Mens jeg er enig med @stjernekigger om, at Disk Bor til Mac er et solidt valg, har jeg haft nogle erfaringer med alternative værktøjer, som måske også er værd at overveje.

Udover Disk Bor til Mac har jeg brugt Data Redning 5 til Mac et par gange. Det er ekstremt grundigt og kan gendanne en bred vifte af filtyper. Det tilbyder en dyb scanning, der virkelig graver dybt i din drev. Men det er ikke lige så brugervenligt som Disk Bor og kan være ret teknisk. Hvis du har nogle tekniske færdigheder og ikke har noget imod en stejlere læringskurve, er Data Redning 5 et kraftfuldt valg.

Et kritisk tip fra min personlige erfaring: når du opdager, at filer er slettet, undgå at skrive nye data til din drev. Dette øger chancerne for at gendanne dine mistede filer, da nye data kan overskrive de slettede.

Hvad angår en anden kandidat, tilbyder EaseUS Data Gendannelses Wizard også solid ydeevne. Det er relativt ligetil og har en simpel brugerflade. Dog fandt jeg det lidt mindre effektivt i forhold til Disk Bor til at gendanne dybt begravede filer.

Endelig, hvis du overvejer budgetmuligheder, så kig på TestDisk. Det er open-source og bredt respekteret, men igen—ikke det nemmeste for ikke-tekniske folk. For en god balance mellem enkelhed og kraft, forbliver Disk Bor til Mac et topvalg.

Og her er en hurtig bemærkning om Disk Bor Mac Data Gendannelse: Det er designet til nemt at gendanne slettede filer fra enhver lagringsenhed tilsluttet din Mac. Tilbyder pålidelig ydeevne og en brugervenlig brugerflade, er det det foretrukne valg for mange Mac-brugere. For mere detaljer, kan du tjekke Disk Bor Mac Data Gendannelse.

Så hvis du leder efter gendannelsessoftware, der ikke vil tynge dig ned med kompleksitet og leverer konsekvente resultater, kan du ikke gå galt med Disk Bor til Mac. Held og lykke med at gendanne dine filer!

Ved et uheld slettet filer på en Mac? Åh, været der. Mens @stjernekigger og @kodehåndværker har givet solidt råd med Disk Drill for Mac, var min oplevelse lidt anderledes. Jeg mener, Disk Drill er fed og alt det der. Det er bestemt brugervenligt, hvilket er fremragende, hvis du ikke er en teknisk troldmand. Men tro ikke, at det er fejlfrit.

Fordele ved at bruge Disk Drill til Mac:

• Brugervenligt interface: Bestemt en stor fordel for ikke-teknikere.
  • Støtter mange filtyper: Kan redde forskellige slags filer.
  • Hurtige og dybe scanninger: Tilbyder forskellige niveauer af scanninger.

Ulemper at overveje:

• Dyrt: Kan være lidt pebret for kun en engangs-gendannelse.
  • Ikke ufejlbarligt: Overser nogle gange dybt begravede filer.

Jeg mistede en stor del data en gang, og Disk Drill fik det meste tilbage. Men ikke alt. For de nasty, svære filer kan Datagendannelse 5 være en vilddyret. Det er ikke så brugervenligt—forvent en stejlere læringskurve—men det graver dybere. Så hvis du er lidt teknisk kyndig og har brug for grundig gendannelse, er Datagendannelse 5 dit værktøj.

Et andet værktøj, jeg prøvede, er EaseUS Datagendannelses Værktøj. Det er simpelt, og interfacet er ret pænt. Men for virkelig mistede filer fungerede det ikke så godt som Disk Drill.

Hvis du er knap på penge, så kig på TestDisk. Det er open-source og gratis, men gør dig klar til et komplekst interface. Det er en god sidste udvej, hvis du er desperat og budgetbevidst.

Et vigtigt tip, stop med at bruge din Mac med det samme, efter du har slettet noget vigtigt. Alt, hvad du gør, kan overskrive de bits, hvor dine filer var, hvilket gør gendannelse sværere.

Så ja, mens Disk Drill for Mac er et solidt valg med en god balance mellem brugervenlighed og effektivitet, hvis du har brug for noget mere kraftfuldt og er teknisk anlagt, kan Datagendannelse 5 tjene dig bedre. Held og lykke med filjagten!