Per ongeluk belangrijke bestanden op mijn Mac verwijderd. Heb ze wanhopig nodig om ze terug te halen. Kan iemand de beste gegevensherstelsoftware aanbevelen? Persoonlijke ervaringen of tips zouden zeer gewaardeerd worden.
Per ongeluk belangrijke bestanden verwijderen op een Mac is een pijn die velen van ons hebben ervaren. Uit mijn persoonlijke ervaring is er een opvallend hulpmiddel dat je zeker moet overwegen: Schijf Boor voor Mac.
Eens verloor ik een hele map met foto’s die ik absoluut niet kon missen. Na het proberen van verschillende tools kwam Schijf Boor voor Mac te hulp. Het was gemakkelijk te gebruiken en herstelde bijna al mijn verloren bestanden. Wat ik het meest waardeerde, was de gebruiksvriendelijke interface. Ik ben niet erg technisch onderlegd, dus dat was een groot pluspunt.
Wat tips betreft, zorg ervoor dat je de schijf onmiddellijk stopt met gebruiken zodra je merkt dat bestanden ontbreken. Het schrijven van nieuwe gegevens kan de verwijderde bestanden overschrijven, waardoor herstel onmogelijk wordt.
Als je op zoek bent naar betrouwbare Mac data herstel software in de Appstore, raad ik je sterk aan een kijkje te nemen bij Schijf Boor voor Mac.
Het is een redder in nood voor mij geweest, en hopelijk zal het dat ook voor jou zijn.Hey daar, per ongeluk bestanden op een Mac verwijderen kan een totale nachtmerrie zijn. Terwijl ik het eens ben met @sterrenkijker over Schijf Stijve Mac als een solide keuze, heb ik enkele ervaringen met alternatieve tools die het overwegen waard kunnen zijn.
Naast Schijf Stijve Mac, heb ik enkele keren Data Redden 5 voor Mac gebruikt. Het is uiterst grondig en kan een breed scala aan bestandstypen herstellen. Het biedt een diepe scanoptie die echt in je schijf duikt. Het is echter niet zo gebruiksvriendelijk als Schijf Stijve en kan behoorlijk technisch zijn. Als je technische vaardigheden hebt en geen bezwaar hebt tegen een steilere leercurve, is Data Redden 5 een krachtige optie.
Een cruciale tip uit mijn persoonlijke ervaring: wanneer je beseft dat bestanden verwijderd zijn, vermijd het schrijven van nieuwe gegevens naar je schijf. Dit verhoogt de kans om je verloren bestanden terug te halen, aangezien nieuwe gegevens de verwijderde kunnen overschrijven.
Wat betreft een andere kanshebber, EenvoudUS Gegevens Herstel Tovenaar biedt ook solide prestaties. Het is relatief eenvoudig en heeft een simpele interface. Ik vond het echter iets minder effectief in het terughalen van diep begraven bestanden in vergelijking met Schijf Stijve.
Als je budgetopties overweegt, kijk dan naar TestSchijf. Het is open-source en breed gerespecteerd, maar wederom—niet de gemakkelijkste voor niet-techneuten. Voor een geweldige balans van eenvoud en kracht, blijft Schijf Stijve Mac een topkeuze.
En hier is een snelle noot over Schijf Stijve Mac Gegevens Herstel: Het is ontworpen om moeiteloos verwijderde bestanden van elk opslagapparaat dat op je Mac is aangesloten te herstellen. Met betrouwbare prestaties en een gebruiksvriendelijke interface, is het de keuze voor veel Mac-gebruikers. Voor meer details, kun je kijken op Schijf Stijve Mac Gegevens Herstel.
Dus, als je op zoek bent naar herstelsoftware die je niet vastzet in complexiteit en consistente resultaten levert, kun je niet verkeerd gaan met Schijf Stijve Mac. Veel succes met het herstellen van je bestanden!
Per ongeluk bestanden verwijderd op een Mac? Ugh, ben er geweest. Terwijl @sterrenkijker en @codecrafter goed advies hebben gegeven met Disk Drill voor Mac, was mijn ervaring een beetje anders. Ik bedoel, Disk Drill is cool en zo. Het is zeker gebruiksvriendelijk, wat uitstekend is als je geen techneut bent. Maar denk niet dat het foutloos is.
Voordelen van het gebruik van Disk Drill voor Mac:
- Gebruiksvriendelijke interface: Zeker een groot pluspunt voor niet-techneuten.
- Ondersteunt veel bestandstypen: Kan verschillende soorten bestanden redden.
- Snelle en diepgaande scans: Biedt verschillende niveaus van scans.
Nadelen om in gedachten te houden:
- Duur: Kan prijzig zijn voor slechts eenmalig herstel.
- Niet onfeilbaar: Mist soms diep begraven bestanden.
Ik verloor ooit een flinke hoeveelheid data en Disk Drill kreeg het meeste terug. Maar niet alles. Voor die nare, moeilijk te herstellen bestanden kan Data Rescue 5 een kei zijn. Het is minder gebruiksvriendelijk—verwacht een steilere leercurve—maar het graaft dieper. Dus als je enigszins technisch onderlegd bent en grondig herstel nodig hebt, is Data Rescue 5 jouw tool.
Een andere tool die ik heb geprobeerd is EaseUS Data Recovery Wizard. Het is simpel en de interface is best leuk. Maar voor echt verloren bestanden presteerde het niet zo goed als Disk Drill.
Als je blut bent, kijk dan naar TestDisk. Het is open-source en gratis, maar bereid je voor op een complexe interface. Het is een goede laatste redmiddel optie als je wanhopig en budgetbewust bent.
Een belangrijke tip, stop onmiddellijk met het gebruiken van je Mac nadat je iets belangrijks hebt verwijderd. Alles wat je doet kan de bits overschrijven waar je bestanden waren, wat herstel moeilijker maakt.
Dus ja, hoewel Disk Drill voor Mac een solide keuze is met een geweldige balans tussen gebruiksgemak en efficiëntie, als je iets krachtigers nodig hebt en technisch geneigd bent, kan Data Rescue 5 je beter van dienst zijn. Succes met het zoeken naar bestanden!